Dieta kopenhaska – jak ograniczyć tłuszcz w diecie

Dieta kopenhaska oprócz ograniczenia spożycia wszelkiego rodzaju alkoholu, słodyczy i produktów zbożowych wymaga radykalnego ograniczenia tłuszczy w diecie . Restrykcyjność i monotonia diety kopenhaskiej wymaga dużego samozaparcia ze strony stosujących ją osób

Olbrzymim ułatwieniem dlawszystkich którzy zdecydowali się na stosowanie diety kopenhaskiej jest możliwość przygotowywania posiłków w naczyniu firmy Sammi .

Jest to naczynie o podwójnych ściankach oddzielonych warstwą powietrza gdzie wnętrze naczynianie rozgrzewa się do temperatury większej niż 160-180 stopni
Ta jedyna na świecie, chroniona patentem technologia pozwala na smażenie całkowicie bez użycia tłuszczu oraz gotowanie warzyw bez wody

Na Wystawie Wynalazczości w Genewie naczynie zdobyło złoty medal za najbardziej innowacyjny produkt roku

Kilka zasad dotyczących diety kopenhaskiej

Dieta kopenhaska to stosowanie określonego menu przez 13 dni

Dieta kopenhaska nie dopuszcza żadnych odstępstw od diety

Dieta kopenhaska wyklucza spożywanie wszelkiego rodzaju alkoholu i słodyczy

Dieta kopenhaska wymagaprzestrzegania ściśleokreślonych pór poszczególnych posiłków

Jadłospis przydiecie kopenhaskiej

Dzień 1 i 8

Śniadanie- filiżanka kawy z kostką cukru,

Obiad - 2 jajka na twardo, 100 g gotowanego szpinaku , 1 pomidor,

Kolacja: - Befsztyk wg przepisu do tego 150 g sałatki z olejem i cytryną.

Dzień 2 i 9

Śniadanie - filiżanka kawy z kostką cukru,

Obiad - Befsztyk wg przepisu, 150 g sałatki z olejem i cytryną,

Kolacja - 1 plasterek szynki i 2 - 3 szklanki jogurtu naturalnego.

Dzień 3 i 10

Śniadanie - filiżanka kawy z kostką cukru i1 grzanka z pieczywa razowego,

Obiad -100 g gotowanego szpinaku i 1 pomidor, do tego jeden świeży owoc,

Kolacja - 1 plasterek szynki, 2 jajka na twardo, 150 g sałatki z olejem i cytryną.

Dzień 4 i 11

Śniadanie - filiżanka kawy z kostką cukru,

Obiad -150 g tartej marchewki, jedno jajko na twardo i 100 g twarożku naturalnego,

Kolacja - 100 g sałatki owocowej lub ½ szklanki kompotu i 2 - 3 szklanki jogurtu naturalnego.

Dzień 5 i 12

Śniadanie - tarta marchewka z cytryną,

Obiad - Chuda ryba na parze wg przepisu ( ok 300 gram )

Kolacja - Befsztyk wg przepisu, 200 g sałatki i brokułów.

Dzień 6 i 13

Śniadanie - filiżanka kawy z kostką cukru,

Obiad - Kurczak wg przepisu, 150 g sałatki z olejem i cytryną,

Kolacja - 2 jajka na twardo i marchewka.

Dzień 7

Śniadanie - filiżanka kawy bez cukru,

Obiad - 150 g chudego, grilowanego mięsa,

Kolacja - nic.

.